Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 3 september 2010

Zzzznark1!

Det här är helt sjukt.

Det är fredag. Jag är hemma i Byn. Klockan är nu 22.51. Jag börjar vara så trött att jag faller i spontan sömn. Jag som nästan aldrig lägger mig innan 01.

FAN!

Jag lyckades precis radera ett antal rader av den finaste poesi du nånsin skulle få äran att läsa. Men nu blev jag sur och tänker inte skriva det igen. Too bad, so sad.

Jaja, moving on. Måste påpeka att det inte är så lätt att skriva på en lappis man inte är van vid. Och när jag har ett kross-skadat lillfinger (Mer om det nån annan gång. Kanske. Om jag känner för det). Inte för att jag direkt använder den sådär jättemycket när jag skriver, men den gör ont och när jag försöker låta bli att komma åt nånting med den så råkar jag trycka på allt möjligt. Den är blå. Och nageln också. Ja, lillfingret alltså. Och så gör den ont. Sa jag det?

Hur som.

Hade arbetsintervju idag. Jag tror jag lyckades checka av alla "gör inte såhär!" Jaja. Var inte så nervös innan intervjun, men efteråt hade jag kunnat röka fleeera paket cigg. Om jag fortfarande rökte dvs. Så jävla tur att jag slutat! Tur att jag fick ventilera med Honda över lunch. Hon och andra av mina finaste är bättre än några lugnande pills. Passade även på att köpa fler Promarkers och annat tillbehör när jag ändå var på stan. Till Jaska Paara köpte jag en bok, den var dyr för att vara en barnbok. Han lär fan gilla den! Annars ska jag aaaaaaaaldrig mer köpa nåt till parveln... Eller jo, det lär jag, men iaf.

Fan vad jag babblar.

Vad mer? Jo, jag lyckades även köpa en nätadapter/batterieliminator (ja, jag lovar, de kallas faktiskt för batterieliminatorer också.. Vem fan hittar på såna namn??). Nu kan jag ta med mig min keyboard! Fast jag blev redan sur när jag kom på vilka låtar jag inte kan spela eftersom den inte har lika många oktaver som ett piano. Men det får fan duga. Piano kan jag köpa sen när jag inte bor i lägenhet längre.. Och har råd.

Jag rabblar fortfarande.

Nu får jag nog gå och sussa. Tror inte ens jag orkar stanna uppe och titta på vuxenfilm på Canal+......


ZZzzzZZzZzZzzZZ.....

Peace out!

/W

Inga kommentarer: