Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 20 september 2010

Insanity

SD i riksdagen? Ärligt? Jag blev ärligt talat tårögd igår när jag fick se valresultaten. Inte bara för att det nu kommer att sitta en bunt med rasister i riksdagen, utan även för att det finns så många där ute som sympatiserar med idioterna. Det är läskigt. Riktigt läskigt. Dessa personer har så mycket hat inom sig att jag blir mörkrädd. Yss. Fy fan. Det här kan fan inte sluta bra. Det enda som känns bra hittills är att de allra flesta verkar vara förfärade över SDs framgångar. Nu kanske vi kan göra något aktivt för att sprida lite mer ljus och värme istället för rädsla och hat?

Så för att ändra lite på fokus...

Tror jag anser mig färdig med denna version...

Insanity 1.0
Promarkers och några andra tuschpennor (faber-castell)

Och så fick jag ett mycket positivt telefonsamtal idag! Mer om det imorgon när det känns mer solitt.

Kämpa på!

/W

Inga kommentarer: