Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 19 september 2010

Sleepy Sunday

Har jag gjort nåt vettigt idag då?

Näpp. (För jag förtidsröstade redan i torsdags!)

Förutom att jag är klar med nästa veckas torsdagsbild! Jeeeej! Temat nästa vecka är alltså "Tant Agda" (för hela hennes story, läs på Simzas blog HÄR)

MEN! Ni får snällt vänta tills på torsdag för att se henne =)

Så nu sitter jag och hoppas på en rödgrön seger och för ett mänskligare samhälle där vi bryr oss om och tar hand om varandra! Heja heja!!

/W

2 kommentarer:

MsFlams sa...

Ser verkligen fram emot att få se den berömda tanten. Skönt att ha något att se fram emot nu när det känns som vi går 4 tunga år till mötes.

Wliri sa...

MsFlams: Ja fy fan, och hur i helvete kom SD med i riksdagen??? Jag HOPPAS verkligen att det är folk som inte har nån egentlig koll på vad de står för, för om de har det och har röstat ändå blir jag banne mig mörkrädd...