Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 21 september 2010

Hemliga telefonsamtal och spöken?

Tjo!

Så vad var det för telefonsamtal? Var det från min hemliga älskare som nu äntligen vill träda fram?? Eller kanske ett samtal från aaaaandra siiiiiiidaaaaaan (läses med lite darr och "bu" i rösten)?

Nähä! För det första är jag som sagt kroniskt singel och kan inte det där som hör flörteriet till, och för det andra så vägrar jag tvärt att tro att det finns nånting på "den andra sidan".

Så vad vaaaar det då?!?!?!

Joråsåatt....

De ringde från stället jag har sommarjobbat på och erbjöd mig ett mammavikariat! Känns toppen att de ändå verkar gilla mig tillräckligt för att vilja ha mig kvar där ett tag till =) Jag har helt enkelt gjort ett bra jobb ;) Så nu blir det mer timmar och mer i timlön (annars jäääävlar!) Börjar 1 oktober, men ska gå bredvid nästa vecka, så att jag lär mig hantera alla elever som jag nuförtiden ska undervisa i mjölkningens ädla konst.....

Puss! Eller kanske rättare sagt MU!

/Wliri

1 kommentar:

Simzalaboom sa...

Fan vad skönt för dig! Klart de vill ha dig. Du är ju bäst! :D Puuuussss