Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 1 september 2010

Promarker = Mina nya bästa vänner?

Har köpt nya tuschpennor.

Känner mig som 3.

Jag har jätteroligt!

Tentakler!! Jej, så jäkla roligt, man kan blanda färgerna hejvilt utan att man förstör dem!
Det är liksom meningen att man ska kunna blanda dessa färger =)
Kassa mobilbilder som inte riktigt gör dessa små sketcher rättvisa, men ändå!

Herbert fick göra comeback också =)
Måste även köpa en vit gelpenna så jag kan göra highlights!


Work in progress. Måste köpa nya färger, har inget som passar att göra väggen och gardinen med. Skulle även behöva bättra på golvet med andra färger. Tyvärr (?) finns det massor med olika kulörer, så man kan verkligen hitta det man behöver, men det betyder också att man blir ruinerad då varje penna går på 29 spänn styck och jag skulle vilja ha alla... Det här blir första versionen. Ska göra den i olja också, men jag tror det blir en lite annan vinkel och möjligtvis en close-up. Blev ju så inspirerad av bilderna på ett badkar som E.T och Simza tog när de bröt sig in i ett övergivet mentalsjukhus (läs Simzas version HÄR och E.Ts version HÄR, med bilder!). Ja, de är galna. Men de fick häftiga bilder =)

Nu måste jag fan sova.. Ska ju faktiskt till kossorna imurrn igen! Ja, min frånvaro blev inte så lång. De ska nämligen klövverka (typ fila naglarna om vi översätter till människa) och behöver lite extra hjälp. Klart jag ställer upp!

/W

2 kommentarer:

E.T sa...

Hahaha! Kände igen badkaret direkt! You really good =D *avis*

Wliri sa...

Varför avis? Du kan ju också!! =)