Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 23 september 2010

Tant Agda

Ok, för mig är det eg fortfarande onsdag eftersom jag inte lagt mig än, men rent tekniskt så är klockan över midnatt och det är nu torsdag. Vilket innebär att jag tänkte passa på att lägga upp Torsdagsbilden innan jag ska gå och sussa!


Temat var alltså "Tant Agda". Det är en minst sagt livfull kärring på 89 år som är inblandad i nästan allt man kan tänka sig.... Hon kommer nog leva i minst 48 år till. Minst.

Simzas version kan ni hitta HÄR

Nästa tema?

/W

4 kommentarer:

MsFlams sa...

Lurig tant det där, hon verkar vara en ulv i fårakläder. Snygg och trevlig på utsidan och helt crazy på insidan

Wliri sa...

MsFlams: MMmmhhhmmm, bakar bullar med knark i till sina barnbarn gör hon o... Tror jag iaf.. Skulle inte bli förvånad om det var så...

Simzalaboom sa...

Men du, vad fint hår tant Agda har!
Hennes barnbarn är GJORDA av knark!

Wliri sa...

Simza: Ja, hon har lagt ner en massa tid och energi på att sätta upp det just för det här tillfället.