Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 17 september 2010

Längtar och saknar

Båda mina pissar är hos Päronen sen ca 2v. Jag saknar dem!!! Mina gullungar! Snart får jag hämta hem iaf Hilaya (ja ni vet ju hela det här med att Gildra trivs bättre där, Hilaya trivs bättre själv osv osv osv). För det här går ju inte! Ensamt här. Tur att jag får besök från sthlm idag då! Så det verkar inte bättre än att det blir en tvådagars denna vecka med.. (ta't lugnt, det är typ 4de gången i mitt liv lr nåt lika sällan, så nån alkoholist är jag inte ens nära på att bli än på ett tag... Även om det blev en rejält blöt helg förra veckan....) Härligt det här med att inte ha en familj/respektive att ta hänsyn till.... :p

Vid Päronens äppelträd, våren 2009

Hilaya vässar klorna mot äppelträdet

Gildra gömmer sig i rabatten...

Snart så! Ska bara ha råd med bensinen... Bra att jag super upp pengarna istället? Men vad fan ska jag göra då? Jag måste ju visa upp mig lite. För det lär ju inte knacka på nån karl när jag sitter hemma och ugglar... Jaja. Jag lägger iaf inte ner pengarna på heroin.

/W

4 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Vi ska hem till mor och far nu och träffa pissarna.
Jag plockade förresten bort en fet fästing från Hilayas huvud iförrgår.

ska klappa dem lite extra från dig :)

Ha en supertrevlig helg, min kära!

Simzalaboom sa...

Vi ska hem till mor och far nu och träffa pissarna.
Jag plockade förresten bort en fet fästing från Hilayas huvud iförrgår.

ska klappa dem lite extra från dig :)

Ha en supertrevlig helg, min kära!

LL sa...

Hilaya ser lite läskig ut... Bra att ni ska ut och visa upp er, rätt vad det är så står han där!

Wliri sa...

Simza: Tack för fästingplockandet raring! Ja yss vad jag saknar mina katter just nu..

LL: Haha, ja, det finns t.o.m. en ännu värre bild på henne när hon står där.