Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

lördag 18 september 2010

Dagen efter kvällen före

HahahahahHAhahahahahahHAAAhahahHAhahahahaaaaa!

Ja fy fan.

Ni kanske redan har gissat att det inte blir en tvådagars?

Jag hade iaf väldigt väldigt trevligt och roligt, fick ju umgås både med Ms Coco och The Rock. Har inte sett dem på väldigt länge. Lr, Coco har jag ju fått se ett par gånger i år, men The Rock är det däremot flera år sen sist!

Dagen började bra, eller, jag fick ju inget pluggande gjort, jag städade istället, allt för att min lya skulle vara någotsånär presentabel när Coco skulle dyka upp. Jag hann inte ens äta nåt alls förrän strax efter 17.. Jepp. Inte en bra start på en drickarkväll... Men ändå. Jag och Coco kom till slut iväg på förfesten vi skulle till. På vägen så pratade vi om intelligens och hon kläcker ur sig att hon skulle kunna gå med i "deMensa" och jag skrattade så att det nästan kom lite piss....

Efter en googling så såg jag att hon inte var den första att komma på tanken med demensa.. Men hon kom på den helt själv, så det ska hon ha cred för.. =)

Det var ett trevligt gäng tjejer och som det brukar bli när ett gäng kvinnsfolk samlas så pratades det mycket snusk. Just the way it should be =) Sen bar det av mot Innestället i en taxi. Inte så mycket folk, men nu har jag (nästan) kissat i kors på den toaletten som innehåller 2 toalettstolar. The Rock följde nämligen med in bara för att vara snäll och hålla mig sällskap, men hon behövde inte använda toaletten själv. Träffade även på en utomordentligt trevlig kollega som jag surrade lite med.

Jag skulle ju inte dricka nåt mer när jag kom ut, eftersom planen var ju att jag skulle vara pigg och glad nästa dag då det skulle vankas utgång igen. Så då är det ju bra att jag blir i-lurad inte bara en, utan två drinkar, varav den sista var en 10a. Shit. Och dyr som få var den också. Jag blev så chockad av priset att jag skrev en massa på kvittot. Saker i stil med "Hur i HELVETE kan en drink kosta så mkt?!? Halleluja" Eller nåt sånt. Fan att jag inte har kvittot så att jag hade kunnat skanna in den och visat den till er.. Jag roar ju fan mig själv. Svaret kom från bartendern iaf att det var pga att det var en 10. Alltså, helt galet. Helt galet. Aldrig mer 10r för mig. Heeeelt galet. Kanske om jag hade låtit bli den som planerat så hade jag sluppit att vingla fram (shit vad sånt är pinsamt!) och tiden på toaletten som följde... Jag försökte i panik hitta min mobil i min väska så att jag kunde messa till Honda om hjälp. Det gick inte så bra, men i morse öppnade jag min mobil och såg hur långt jag ändå hann på meddelandet innan Coco kom och räddade mitt sorgliga arsle. Så tack raring!! Tack för att du såg till att jag kom hem. Det var väl ändå inte bara för att du också skulle sova hos mig? ;)

Vad hade jag skrivit då? Jo, "Oh herre gud! Jag vet Inte" Med stort I på inte. Ändå rättstavat, så jag får vara glad för det lilla.

Men fyyy alltså, det är sällan jag mår illa när jag är ute, och det är i stort sett lika hemskt varje gång. Bläää!

Nu ska jag lägga mig igen, har fått skriva det här i flera omgångar också, det har varit jobbigt att försöka sitta mer än 5 minuter vid datorn..

See ya later!

/W

Inga kommentarer: