Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 28 juni 2010

Får på rymmen och hysteriska rallyförare

Idag gick jag upp 3.30

Jag har mjölkat, och lite till. Kor tappades bort, får tappades bort, djur i beteshagar tappades bort, nyckeln till Firmabilen tappades bort, elmätaren tappades bort, min kepa tappades bort, ja, mycket tappades bort, men jag fick leka hysterisk glad liten rallyförare när vi skulle på beteskoll, så jag klagar inte så mycket. Fast att farten tappades bort. När vi skulle köra ut på en 90-väg. Lite läskigt. Men vi lever än.

Har iaf garvat mycket idag.

Men nu är jag lite trött. Men jag vågar inte gå och sussa. Varför det?

Jo, för att jag är med i en co-op på Farmville med Mor, och jag måste skörda det innan jag lägger mig. Och det är inte färdigt än....

Annars blir Mor arg.


Inga kommentarer: