Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 20 juni 2010

The film som never tog slut

Alltså, jag vet inte.

Jag försöker titta på Arn (the tempelriddare from Sveeden). Den tar bara aldrig slut. Jag har (i flera omgångar) hunnit prata med Mor, göra micropopcorn, slängt micropopcorn, svurit över kassa micropopcorn, vägrat vädra lägenheten från micropopcornbrandrök, poppat popcorn old school istället (gick mycket bättre), loggat in på Mors FB eftersom hon inte lyckades med det själv (och nej, hennes Farmville-skörd var inte färdig än), terroriserat Simzas FB, bokat spinningpass för imurrn (JEJ!!! ÄNTLIGEN! Synd att kortet går ut om knappt en vecka bara...), gått undan med madrassen som Lillsiitten/Jaska Paara sussat på i helgen, gjort päronläsk, letat upp E.T. i avslutningskatalogen för högstadiet (jess, jag hittade DIG! Och ja, lite stalker räknas det där nog som), slösurfat (porrsurfat??? Nejjeh. Eller?? Nej, tok heller. Bara lite. Äsch, jag skojar bara! Kanske.), och nu så skriver jag inlägg. Och nej, filmen är inte slut än.

Men jag tycker väl inte den är dålig? Bäst hittills då? När the King Knut (Gustaf Skarsgård), som värsta hårdrockaren (långt hår och skägg) dyker upp på klostret för att hämta sin biatch, ja då blev ju jag lite till mig. Har det funnits en hetare kung? Tyvärr så hittade jag ingen bild. Ni får helt enkelt använda fantasin. Just ja, adda det till min lista över vad jag har hunnit med under filmen. Googlat efter en sötnos.

Hittade även gamla bilder på mig i övre tonåren när jag rotade bland skolkataloger. Att jag tyckte jag var ful då?? Djeeesus. Bortkastade år. Menmen, det gav mig en spark i röven igen, fan vad gött det ska bli med träning imurrn (nu när jag både är hemma och inte längre förkyld), ska antagligen försöka mig på skivstångspass på tis också, plus nåt konditionspass på gymmet, kanske tors? Sen fre-lör-sön-mån ska jag ju jobba i Lagårn, så det blir rätt bra med träning där, men attans, det känns inte bra att träningskortet går ut den sista juni. Kanske borde köpa ett månadskort eftersom jag inte har råd med terminskort nu, och så vet jag ju inte om jag blir kvar i Staden eller inte. Fast att jag verkligen verkligen vill det. Rätt läskigt att vara mig just nu. Vet ju inte alls vart jag befinner mig om ett halvår.

MEN! Nu ska jag väl se klart filmen.

Jag ska bara duscha först.. Och diska.

/Wliri

2 kommentarer:

E.T sa...

HAHAHAHAHAAH! Whaddafak?! Hur har jag kunnat fastna på bild?!

Wliri sa...

Haha, jo jag såg dig allt!