Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 24 juni 2010

Kommer aldrig få sova...

Jag har lyckats få fram statistiskt signifikanta resultat idag!! Jag trodde banne mig inte att det skulle hända..

Så nu kan jag säga att döda smågrisar har nåt att göra med förekomsten av korsdi ;)

Hade en väldigt lång dag i Bunkern idag. Brottades med SAS. Jag skulle "massera" om datan lite, som Handledaren uttryckte sig, men det ville sig inte i slutändan. Till slut kom jag fram till att jag var alldeles för trött för att lyckas, så jag drog hem. Men är rätt nöjd med dagen ändå, lyckades med något iaf.

Hade precis gått ut när och tänkte på hur skönt det skulle bli att få åka hem. Det är ungefär då jag kommer på att jag glömt hämta mina utskrifter från skrivarrummet. Det var bara att vända och traska tillbaka. Fast jag måste säga att jag gillar att smyga runt i korridorerna när ingen annan är där. Det är så fridfullt och lite läskigt. Det kanske dyker upp zombisar! Eller troligare framavlade monster, det är ju trots allt Hgen vi snackar om... Till slut kom jag iväg hem iaf.

Hade precis stigit ur bilen och tänkte på hur skönt det skulle bli att få slappa lite innan läggdags. Det är ungefär då jag kommer på att jag bokat tvättid 21-00, så jag hade ca 10 min på mig att slänga ihop allt som skulle tvättas, sängkläder, underkläder som låg lite här och där på golvet, och sen självklart uppenbarligen 2 trosskydd som åkte Ninja med i tvätten. Svarta kläder och trosskydd är ingen höjdarkonbishaon.

Imurrn ska jag jobba solo för första gången. Lite pirrigt är det allt. Om fodervagnen fittas så lär jag aldrig komma hem. Men om allt tekniskt funkar så borde det gå bra. Känns bara lite jobbigt att veta att det kommer att ta lång tid och jag kommer hem sent eftersom jag är ovan med alla rutiner och maskiner. Jag lär vara uppe i varv när jag kommer hem också, så det lär dröja innan jag somnar. Sen ska jag upp 3.30 dagen därpå för att jag ska jobba förmiddag. Fan, känner mig redan utmattad.

Jag hoppas det går bra iaf, och att den förbannade träningsvärken gått över, inte kul att jobba när allt gör ont och jag håller på att falla ihop. Fast träningsvärk brukar ju kännas rätt ok när man är uppvärmd, men min vänstra arm däremot, vet inte om det här klassas som träningsvärk när jag inte kan räta ut den utan att det gör ap-ont. Känns knepigt. Aja, tur att det finns piller för sånt..

/Wliri

Inga kommentarer: