Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

lördag 19 juni 2010

Nästansjörövare och vajeråkning i skogen

Idag har jag varit hundvakt, sopgumma, nästansjörövare, vajeråkare (shit vad kul det är att riskera ta sönder grejer på lekparker, varför ska bara barn på 30 kg få ha skoj, liksom??) Monster-Moster, pannkaksstekare, glassätare, filmtittare osv osv osv..

Dagen har med andra ord varit riktigt lyckad!

Jag har nämligen Systra (a.k.a. Simza) och hennes Lillsiit (a.k.a. Jaska Paara) hos mig över helgen! Imurrn ska vi till Pelle Svanslös hus, och eftersom ansiktsmålning ingår i entrépriset så ska även jag kräva det. De tror de kommer undan eftersom jag är vuxen, men jag kan ju välja ett vuxet ställe att ha målningen på. Som mitt vänstra bröst. Tänkte jag. Fast bara om det är en karl som målar. Annars får det bli högra skinkan. Ja. Det blir bra.

Skepp Ohoj!

/Wliri

4 kommentarer:

E.T sa...

Jag skulle också krävt målningen på nåt mer vuxet ställe! Hur slutade detta?!?

Simzalaboom sa...

Jasså, du ska också ha kattmålningen på skinkan? Okejrå, kör du höger så kör jag vänster.

Jippii, vad kul vi ska ha det idag!!!

Simzalaboom sa...

E.T: AAAAHAHAHAHAHAHHAAAA!!! Är vi här på minuten samtidigt... soulmate! Vi ska dit idag! puss

Wliri sa...

Äscha, killen som målade var så pass ung att jag nog hade skrämt in honom i målbrottet.. Kanske en positiv sak i sig, men inte laglig, vad jag vet...