Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 30 januari 2012

Vecka 2

Förra veckans resultat:

-1,4 kg! Men så har jag ju knappt ätit nåt alls de 3 sista dagarna pga matförgiftning/magsjuka (vet inte vad det är, men om det är matförgiftning vet jag precis vad det beror på...), om ni nu har råkat missa att jag drabbats av det...

Totalt sen start i VK: -2,2 kg

Totalt sen jag vägde som mest: -17,7 kg

Still a loooooong long way to go. Men, ett kilo i taget!

Fick på mig en tunika förra veckan, som jag då inte alls fått på mig på några år, och inte bara fick på mig, utan det såg även bra ut =)

Och så har jag nått ett delmål! Det innebär att jag får köpa en skiva, måste bara klura ut vilken det blir av alla jag vill ha och som står på kö...

Men nu ska jag återgå till att hela mitt upprörda matsmältningssystem, för tror inte den är ok än, men idag känner jag mig åtminstone hungrig.

/W

Inga kommentarer: