Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 13 januari 2012

Tredje inlägget för idag...

Och borde sova sen minst en timme tillbaka, men surfar runt istället...

Jag funderar på att gå med i Aftonbladets Viktklubb.. Inte så dyrt, så det skulle ju kunna gå? Fast jag vet ju fortfarande inte om de har en massa vegetariska recept eller inte, men det är ju inte en diet på det sättet, det är mer, typ, ät vad du vill, tills du kommer upp i rätt kalorimängd (och för att inte dö av hunger så lär man ju inte slänga i sig en chokladkaka, utan ett riktigt mål mat istället). Man får koll på vad man gör för fel med maten, och vad den innehåller. Och ju mer man tränar, desto mer får man äta.

Frågan är väl kanske: 3 månader för 99kr/mån, eller 6 månader för 76kr/mån...

Sen tror jag o att så fort som min förkylning släpper, så ska jag förnya mitt medlemskap hos F&S, för fy faaaaaaan vad jag längtar efter skivstångs- och spinningpass! För att inte tala om bastun efteråt. Nu jobbar jag såpass att det faktiskt finns tid till träning igen.

/W

Inga kommentarer: