Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 10 januari 2012

Har man flyt så har man

Det känns som det går bra nu.

Märkte att en av bilrutorna bak inte är helt stängd. Går inte att göra nåt åt, fastfrusen. Kul.

Tvättade idag. Missade att hämta ut sista av tvätten innan tiden gått ut. Så... det får hänga och torka där över natten. Som tur var så hade ingen bokat första tiden imurrn, så bara jag hinner dit innan 10 så ska det vara lugnt. Men ändå. Fan vad irriterande. Plus att jag glömde att slänga i mina nya raggsockor i tvättmaskinen, så får väl helt enkelt dras med dem ett tag till. Eller ta ett par andra, har ju en hel drös nu efter alla årens julklappssockor.


Trött. Som fan. Lite smått yrslig när jag sprang runt i affärerna idag efter jobbet för att leta födelsedagspresent till Jaska Paara, och tur var väl att jag inte hittade vad jag letade efter, eftersom jag uppenbarligen skulle byta konsol på spelet.

Plus tror ni jag kände mig smart när jag märkte att mina handskar fanns med i tvättmaskinen när jag tvättade jobboverallen? Som tur var tvättade jag bara i 40, vilket innebär att de inte krympte denna gång.

Suck. Ja, det är väl lika bra att gå o lägga sig så man inte gör nåt mer puckat idag. Ska försöka att inte glömma att sätta väckarklockan på ringning så jag inte missar hämta min förbannade jävla tvätt innan det är för sent.

Inga kommentarer: