Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 16 januari 2012

Första dagen..

Tja, första dagen på resten av mitt nya hälsosamma liv började iaf bra. Jag fick nämligen skriva in en ny startvikt och midjemått eftersom det visade sig att jag vägde 2,5kg mindre än jag trodde, och fick även dra av 3cm från midjan.

Var även till Siba och köpte en köksvåg. Hatar reklamen, men det var bara där som just den vågen fanns här i Stan.

Jag vet inte vart fotot hamnar, använder en mobil-app för första gången för att blogga. Men ska tillägga att jag var så glad åt min matkasse idag. Den innehöll bananer, kiwi, clementiner, avokado, keso, rågbröd, squash, champinjoner, blåbär, broccoli, potatis och quinoa. Qinoa? Stavning? Och en flaska sockerfri saft. Ja, det var väl kanske inte optimalt, men ibland blir jag väldigt sugen på saft.

Och det verkar banne mig som om det här blir första dagen på lääänge då jag inte ätit nå godis alls! Det finns alltså hopp att bli av med mitt sockerberoende!


Inga kommentarer: