Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 20 januari 2012

Glögg och propplösare

Fan vad kul det är att blanda ihop mjölkade och omjölkade kor...

Bara så ni vet..

Pust, fredag kväll, HELG!! tänker ni, men nehe sörrö! Jag är inne på jobbdag 4 av 9 på raken. Imurrn kommer jag in på jobbhelg 2 av 4 på raken också. Det är oerhört spännande att jaga timmar ska ni veta. Äsch nu ska jag sluta gnälla. Får ju klappa på kossorna, och alla dagar är inte 8h-pass, och vissa dagar får jag chansen att sova ut ordentligt också.

Idag vart jag galet sugen på naturgodis, ni vet de där yoghurtöverdragna cashewnötterna och whatnot, det var på vägen hem från jobbet, så det var lite kämpigt att gå och handla på hemvägen. Jag kompromissade däremot, och skippade godiset, men köpte en Danio (vaniljkvarg) till efterrätt istället. Och propplösare. Om jag vill så får jag ju äta godis imurrn redan, men jag tror jag sparar det till söndag. Eller eg så hade jag väl fått äta det idag också, men då skulle jag ju inte få äta nåt i helgen, och jag visste att suget bara berodde på att det var dags för lunch.

Idag har jag inte försökt spara på kalorierna, har bara 200 kvar att röra mig med idag, men det var värt att dricka lite glögg och äta lussebulle efter middagen. Nu lär det inte finnas en chans att jag blir hungrig innan jag ska lägga mig heller, för ska typ göra det någorlunda direkt efter detta inlägg.

Natti!

/W

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Du är sååå himla bra!! Heja heja!!! Puss

Wliri sa...

Simza: =) Kan rekommendera sidan, funkar så himla bra!