Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 5 augusti 2010

Statistik och misslyckade bildarrangemang

Så!

Lite rolig statistik såhär på torsdagseftermiddagen.

Jag har tappat ca 11,5 kg
6 cm från midjan
10 cm runt naveln
1-2 cm från överarmarna
2,5-3 cm från låren
3-3,5 cm från vaderna
3 cm under bysten
4 cm från bysten

Långsamt går det, men vad gör det när det går åt rätt håll!

Måste bara lägga upp ett par betesbilder till... fattar ni verkligen hur härligt det är?!?

Tog jag när det regnade och jag blev genomblöt. Inte lika kul när
hagen är jättestor och kräken har delat upp sig på flera mindre grupper.
Letade efter dem i nog 20-30 min... Men det var väldigt fint i alla fall!


Dagens ord: Kräk = Gammalt svenskt ord för boskap/kreatur

Tog jag idag. Lite finare väder än förra gången =)

Sen får det bli en till låt som jag förknippar med hösten. Videon var rätt crappy, upptäckte jag nyss, men låten älskar jag.



Sen en annan sak. Råkade få syn på detta. Så jag ställer samma fråga till er som jag ställde till Simza när jag MMSade över bilden: Lider jag uppenbarligen av en viss brist just nu eller ser ni också det jag ser?? Jäkla korsordstidningar att vara luriga....

Jo, men det är en termos. Med två koppar. Eller?

3 kommentarer:

E.T sa...

Ja! Det ÄR två koppar! Det måste det vara... Eller?

E.T sa...

Just ja: jag måste börja använda ordet kräk. Det var ju hur roligt som helst!

Wliri sa...

Som i: Din dumma kossa! blir istället: Ditt dumma kräk!

Eller?