Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 9 augusti 2010

Erotik och klockstölder

Tjo!

Vad har jag gjort senast då?

I torsdags hälsade jag på min kära Honda, hon bjöd på te och sjoklaa, jag bjöd på bullar och kakor. Vi satt på hennes mysiga uteplats och njöt av det underbara vädret och lyssnade på Stans myller nånstans bakom allt lummigt grönt. Jag passade på att smygfota medan hon grejade inomhus..

Härligt =)

Fin lykta! Gilla! Jag tänker automatiskt på lyktan
i Spirited Away som hoppar och leder vägen när
de är på väg till häxan.


Fan vad jag smög i helgen då! Fick även äran att få komma hem till E.T. för första gången. Jag planerade att sno hennes klocka, men kom fram till att den var a tad bit too large att sno med sig under tröjan. Jag får helt enkelt fortsätta planera...

Tick-tack...
(ungefär 3m i diameter, så nej, kunde inte smyga ut med den under tröjan)


Men smög gjorde jag. Tror fan ingen såg mig i Den andra stan heller.. Förutom folket som såg mig. Och regnade gjorde det. Och tro på fan om inte vindrutetorkarna ger upp för bilen jag åker i igen! Jag börjar tro det är en förbannelse...

Krapparna försöker fixa. Men nej, tyvärr lyckades de inte med sina strapatser.

Regnade gjorde det idag när jag skulle hem från jobbet o. Sträckan från Lagårn till Pärlan har aldrig känts så lång.. Jag klarade mig rätt ok så, men torrskodd kom jag fan inte fram. Det hade nämligen bildats en ny Amazonflod som inte gick att försöka undvika. Men men. Jag är VÄLDIGT glad att jag hann tillbaka från beteskollen innan det bokstavligt talat började vräka ner.

It's raining men! Om det ändå vore så väl.
It's raining cats and dogs! Fan, inte det heller...


Vad mer?

Jo! Jag köpte en bok på Coop igår! Det erotiska kroppsspråket heter det.

Nu ska jag få ligga!

Jag har lärt mig att om man pekar "fuck you" (alltså fulfingret/långfingret) så kan det INTE även tolkas som "fuck me". Bra bra, ska sluta med det. Alla tips är välkomna. Ska även sluta med juckande höftrörelser mot folk jag inte känner. Det kan uppenbarligen uppfattas som lite för vulgärt. Vad mer? Hmm, ja, bara att köpa boken verkade ge mig lite Mojo. Trots min flackande blick, nervösa hållning och svettiga händer fick jag ett "Hejdå!" från killen i kassan. Och jag är rätt helt säker på att grabben som stod före mig i kön inte fick nåt sånt. Själv så fick jag en imaginär engelsk tupp (cock) i käften så jag fick inte fram ett knyst... Hmm, kanske ska ta och sätta mig ner på nåt kafé och läsa boken offentligt? Vad skulle inte DET kunna leda till?

Over and out!!

/Wliri

5 kommentarer:

Simzalaboom sa...

hahaha! Klockrent! Får jag läsa boken sen?

Wliri sa...

Klart du får!

Ja, för du behöver ju verkligen få till det nån gång, Ms No-Sex-Before-Marriage-Oh-I-Have-A-Kid-Well-I-Am-The-Virgin-Mary-FFS!

E.T sa...

JAG behöver boken! Vill också ha lite mojo, så jag kan fråga killen i kassan: "Do I make you horny, baby"?

Wliri sa...

Kom ihåg att viska fram det. Men se till att han hör bara.

Simzalaboom sa...

E.T: Du gör som du brukar göra med mig, så kommer allt ordna sig, dvs "homma on hanskassa"!

Wliri: Står faktiskt här med en gloria över hela mig...