Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 4 augusti 2010

Hur fungerar en stalker?

Idag har jag redan 85 visitors på min sida. Det är min nya bästa kompis som spökar. Eller stalkar. Jag har funderat ut lite olika orsaker till denna bombardemang av besök...

1) Vi lever i en rätt läskig stat som vill kontrollera och förtrycka. Hade jag faktiskt ingen aning om

2) Visserligen så har människan order om att undersöka alla sidor där de omnämns, men just den här personen gillar mina fina bilder och vackra språk, varpå han/hon återkommer och återkommer och återkommer och återkommer och återkommer och återkommer och återkommer och..........*fortsätter i en evighet*

3) Det handlar om fler än 60 personer som alla råkar hitta till min sida. Bra jobbat. Det måste kännas effektivt

4) Eftersom det främst är det första inlägget där jag nämner Verket som besöks så är det ju uppenbart att det inte är så roligt med kontorsjobb, och personen läser inlägget om och om igen, tittar på bilderna och längtar efter ett nytt jobb inom bondbranschen. (inte agentbranschen då...)

5) Det kanske är nån jag känner????

6) Det är en automatiserad tjänst. Till en början iaf, men det sitter banne mig en människa där bakom med tanke på det som tittats på på min sida

7) Det är så förbannat tråkigt på jobbet så personen tillbringar hela sin tid med att surfa på nätet, och då porrsurfning automatiskt leder till sparken, så är this the next best thing

8) Inget av ovanstående



OK, SV, jag ska sluta att retas med er, ska inte skriva namnet nå mer. Men gillar du/ni bloggen får du/ni ju givetvis fortsätta läsa det. Men enough already! Jag uppdaterar ändå inte den mer än max 1 ggr/dag (i riktigt sällsynta fall 2 ggr/dag)

Vad jag undrar nu är om det finns en mapp av mig? Typ "Hemligstämplat!" och så en bild av mig på första sidan. För självklart har Sockervaddsverket lyckats ta reda på min hemliga identitet!! Annars skulle jag vara besviken.

Hur som. Har iaf ändrat allt till Sockervaddsverket. Jag menar, det kan inte vara normalt att kolla upp min blogg ca var 5:te minut. Creepy creepy creepy. Skulle inte förvåna mig om det var en viss annan stalker som börjat jobba där och nu har hittat hit. Typiskt. Eller typsikt som jag skrev först.

Hälsningar W

Inga kommentarer: