Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 2 augusti 2010

KGB nästa?

AAAAHAHAHAHaaahahahahaahahaaa!

Borde jag oroa mig?

Som ni minns så hotade jag den lata kvigan med bland annat Sockervaddsverket, och nu har Sockervaddsverket undersökt min sida. Freaky stuff. Undrar om det funkar på annat också?

HetaKarlar.se
GratisFotmassage.org
LyxInredareGratisFörDig.nu

Hmm, vad mer?

Skämt åsido, men visst är det väl liiite läskigt det där? Det finns alltså folk som sitter och kollar upp sidor där de omnämns? Hjälp... Definitivt nånting att ha i min Book of Creepy.

Eftersom de lär väl dyka upp igen nu när jag skrivit Sockervaddsverket Sockervaddsverket SOCKERVADDSVERKET!!! Så säger jag såhär: Skriv gärna en rad eller två som kommentarer. Typ: "Nu har vi kollat upp dig. Det verkade harmlöst. Men flög du verkligen tillbaka till din firmabil? Hälsningar/Sockervaddsverket " Alternativt "Passarej jääääävligt noga!! Med vänlig hälsning, Sockervaddsverket PS: Finns det verkligen en sida som heter HetaKarlar.se? DS"

/W

4 kommentarer:

E.T sa...

Hahahah! They fucking everywhere! Nu får du ju passa dig för vad du skriver!

P.S. Önskvärt att få bort ordverifieringen från kommentarerna. Den strular otroligt ofta så man inte kan kommentera!

Wliri sa...

I will frikkin' fix the ordverifierare!

Simzalaboom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Wliri sa...

För att kanske lyckas lugna ner Sockervaddsverket så har jag helt enkelt fått döpa om dem... Fick alltså skriva om två kommentarer:


Blogger Simzalaboom sa...

ehhum... *harklar mig* "JO, det här är Raimo från Sockervaddsverket. Hur i FAN har du hittat mitt lilla företag??? By the way..? VAD är gratis ? ...och karlar som är heta borde betala mer skatt, speciellt om de hittar en skatt. Over and out MF!"

3 augusti 2010 06.39
Radera
Blogger Wliri sa...

HAAAA!!! Simza! Passarej! De kollar upp dig nu! Skojar inte! Djeeeesus.. (de kollade iaf upp din profil)

Men Sockervaddsverket! Skriv en rad eller två istället för att smyga omkring mer än 60 ggr... Jo. Jag KAN faktiskt se er. Men jag undrar om ni kan se mina gardiner? Valde jag rätt strumpor i morse?

Jag börjar faktiskt bli lite orolig...