Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 27 augusti 2010

Naruto i mitt hjärta

Jösses, det var länge sen! Jag pratar ju såklart om Naruto, närmare bestämt Naruto Shippuuden. Har inte tittat på det på säkert 1-2 år. Men nu tänkte jag ändra på det. Hade helt glömt bort hur pass mycket jag faktiskt älskar det!



Lite löst folk från Naruto Shippuuden...

Det är smått fantastiskt hur en serie kan påverka mig såpass att jag ena stunden nästan (ok, inte bara nästan ibland) grinar och 3 minuter senare gapskrattar så att grannarna lär undra. Den får mig att starkt längta efter egna shinobikrafter och jag har redan för länge sen bestämt mig för att om jag hamnade i Naruto-universumet så skulle jag ha med mig Gildra och Hilaya, de skulle vara nåt i stil med vad Akamaru är för Kiba (hunden och killen längs till höger i gruppbilden, för alla er ofrälsta). Har t.o.m. klurat ut hur jag skulle vara klädd. Här kommer en väldigt ofärdig bild som påbörjades för ett bra tag sen... Kommer nog aldrig slutföras.

Jag o Sture, även hon en Narutofantast förr i tiden.
Vem är vem? Haha, säg det du...


När det är "bossfighter" (om man gör en någorlunda spelreferens) är man totalt underhållen, ninjorna har helt enkelt de allra häftigaste movesen. Lycka!!

Har iaf verkligen saknat Hatake Kakashi, karln har en alldeles egen plats i mitt hjärta *kärlek*

Hatake Kakashi. Coolare än is. *kärlek*

Sen ska vi inte glömma bort Orochimaru, ondare typer får man fan leta efter. Han är väl den som är mest goth bland alla Shinobi. Like like like =) Han har iaf den absolut coolaste themesongen. Går inte att komma undan. Gick runt med det som ringsignal förut. Hmm. Kanske ska lägga in den i nya mobilen också...

Orochimaru. Eller vänta lite nu....

Såja! NU snackar vi Orochimaru!

Det finns nåt som alltid återkommer när jag tittar på Naruto.

  • Det går aldrig att bara titta på ett (1) avsnitt. "En till!" är standardkommentaren när eftertexterna börjar rulla...
  • Jag vill lära mig några av handrörelserna de gör när de håller på med sin ninjitsu... Vadå nördigt??
  • Jag försöker göra minst en handrörelse under ett avsnitt. Ibland har jag suttit och hållit händerna så ett helt avsnitt. Fråga Simza om ni verkligen inte tror att jag är en nörd...
  • Jag dreglar över Kakashi (ja, jag vet att han är tecknad, skiter väl jag i!)
  • Jag dreglar över Orochimaru (tänk vad han skulle kunna göra med den tungan, liksom! Vidare hänvisar jag till kommentaren ovan...)
  • Jag börjar fundera ut vilka shinobikrafter jag skulle ha
  • Jag vill lära mig japanska
  • Jag blir sjukt sugen på ramen. Fan alltid! Failproof. Varenda jävla gång.

Ramen. Ittadakimasu!

Lägger in Orochimarus fightsångstema... Lycka lycka lycka! Håren reser sig på mina armar! Varje gång!



/Wliri

4 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Åh men shit! nu blev jag skitsugen på att fortsätta kolla, jag med! SÅ jävla bra! Som du säger, när man väl börjar titta så kan man inte sluta! Däremot hatar jag Orochimaru. Han är fan ondare än skurken i Asterix och Obelix...

Wliri sa...

Fast du älskar iaf hans themesong... Det vet jag!! ;)

Simzalaboom sa...

Kan man låta bli? Yes I love it!

E.T sa...

Jag fattar ingenting... =D