Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 18 april 2010

Sjöbjörnar med födelsemärken

Måndag!

Jeeej!

Undrar om denna vecka blir lika intensiv? Antagligen. Måste nog köpa glass nån dag, bara så att jag har nåt att se fram emot.

Ysschja, och imurrn ska det skäras i mig. Det kommer nog kunna göra lite ont. Ska ta bort några födelsemärken. Det värsta är nog ändå att jag inte kommer att kunna träna ordentligt på 1-2v, och inte blöta ner omslagen heller, så duscha kommer bli ett äventyr i sig... Ska bli spännande att märka vilken sovställning som funkar bäst...

Och självklart: Veckans Skägg!!

Martin Emtenäs. Mmmmmmmmmmm-mmmmysig!

Ja, jag kan ju inte annat än att fullständigt förstå Wilma i följande klipp.... Och som svar på hans fråga skulle jag i Wilmas ställe ha svarat med ett bestämt "Ja." Finns det nån som skulle kunna få mig att med glädje dra ut i Storskogen klockan 3.25 för att följa med och titta på den sällsynta Tallsorken så är det just herr Emtenäs.



/Wliri


3 kommentarer:

Tina sa...

jag förstår Wilma =P

Tina sa...

och appropå dont fear the reaper: aaah... har bara hört Hims version -den är superunderbar!

Wliri sa...

Hehe, ja, för vem vill inte pussa på Martin? Hmm, HIM säger du? Ska nog ta o leta fram den versionen och lyssna jag med =)