Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 8 april 2010

Brev till Gud


Hej Gud. Just nu känner jag mig rätt överväldigad av livet. Jag skulle vara i desperat behov av lite positiva saker. För att hjälpa Dig, så kan jag göra en lista, utan invärtes ordning.

  • Att allting ordnar sig för mig och andra
  • En glad, kåt och naken karl
  • Varför inte en sjujävla röjig fest?
  • En massa pengar
  • Drömjobbet direkt efter examen
  • Att Anna Anka aldrig mer varken syns eller hörs i tv/radio/tidningar/nätet
  • Att jag hinner hålla Xjobbets tidsplan

Men om jag känner Dig rätt så skiter Du fullständigt i hur jag har det, så jag får än en gång hantera det här solo. Men det har ju gått förut, så varför skulle det inte gå nu? Jag har ju mina vänner.

Fuck it, upp med hakan, NYA FRISKA TAG!!!