Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 4 april 2010

Katter och knivar

Igår tog jag hem katterna från Päronen. Jag tror banne mig att Far nästan fick tårar i ena ögonvrån när han hörde hur de jamade i transportburarna... Så jag fick höra en liten harang om hur jag egentligen borde låta pissarna stanna kvar där hos dem. Visserligen trivs de bättre i den miljön, men jag vet att de tycker om mig, och så har jag saknat dem nåt så in i... Pissarna alltså.

Självklart skulle systra&Co (Simzalaboom) åka iväg till Sälen så inte fan fick jag träffa dem. Typiskt. Jag försöker pressa henne till att köpa Twister så att jag har nåt att göra när jag kommer och hälsar på nästa gång.

Idag har jag iaf gjort en kattleksak av gummiband och fjädrar. Oerhört poppis om jag får säga det själv.

Jag är hårig men söt ändå!!
Precis som matte??


Observera den fina färgkombinationen på fjädrarna.. Suomi!!

För att hedra min finska påbrå så har jag faktiskt för första gången slipat niivar! Far visade mig hur jag skulle göra och skickade med mig en slipsten. Jag kände mig oerhört händig och måste påpeka att iaf den ena niiven BLEV lite vassare. Jag lovar! Jag testade på papper och ena katten... Neeejdå, skojade bara, jag har inge papper hemma..

Jättevassa. Oh, ja, otroooooligt vassa är de nu.

/Wliri

3 kommentarer:

M sa...

Tihihihi....

Simzalaboom sa...

ATT du är så finsk...? Jag fattar inte... Hur kan du ens tänka på att skära papper med vassa niivar?!

NUU är vi hemma igen! Twister... tål att tänkas på...

Wliri sa...

Moahhahhaa!