Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 6 april 2010

Mastodon och grottmän

Vad jag inte sa igår var att jag nådde mitt delmål! Vilket innebär att jag just har skickat efter dessa godbitar:

Mastodon - Crack the Skye.
Ett förbannat mästerverk är vad det är!
Bästa låtarna är väl 'Oblivion' och 'The Czar' och 'Crack the Skye' och.. och... resten.



Mastodon - Leviathan.
Jag gillar verkligen soundet på skivan.
Bästa låt? Hmm, kanske 'Seabeast' som får dela med 'Hearts Alive' och 'Naked Burn'.

Det innebär även att jag nu väger 8kg mindre än jag gjorde som mest förra året! Att det sen är löjligt mycket kvar att ta av är en annan femma. Jag har inte ens satt nån målvikt eftersom det bara o-peppar mig. Jag tänker köra på med mina -5kg delmål istället.

Hurra för mig!

Det firar jag med en utomordentligt bra låt! (Första jag hörde med Mastodon, och fastnade)



Äh vafan, jag slänger väl in en till just for the fuck of it! (För vem vill inte se en video med en grottman som spelar gitarr?)



/Wliri

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Ja, som sagt, RIKTIGT jÄVLA BRA JOBBAT min kära!!! Du är helt enkelt BÄST!!!Puss, puss pusssss

Wliri sa...

Tack min älskling!