Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 26 april 2010

Allvarliga hårproblem

Alltså, visst, jag brukar ju få för mig märkliga saker, men är det verkligen bara jag som får associationer till en gruppvåldtäkt av reklamen för Veet Wax Strips?

Ni vet den där "kompisarna" trycker och håller ner en stackars tjej och tvångsvaxar hennes ben?

-"Neeejjeee!!! Vill inte!!"
-"Joodå, du vill visst, du kommer att GILLA det!"
-"Sluuuutaaaaa!"
-"Håll fast kärringen, här ska vaxas!"
-"Neeeeeeej! Det gör oooont! Snälla sluuutaaa!"
-"Nu är det för sent! Hahahaha!"

Jag må se glad ut, men jag skriker
egentligen av ångest

Eller?

Tyvärr så hittade jag inte det klippet på nätet, men jag hittade en annan version som var klippt SÅ mycket bättre än den som rullar runt på våra svenska kanaler...

Inga kommentarer: