Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 4 januari 2011

Optiska illusioner

Kom att tänka på när jag följde med den kära Modern till optikern. Väl nere i det hemliga väntrummet i källaren så fanns denna reklambild på väggen:

Jamen herranjestas, vilka snygga bågar!
*host* eller jag menar ju såklart: Woooohaaaa, vilken het karl!

Efter första glansen så var jag tvungen att titta en gång till, hjärnan hade inte riktigt hängt med.. Så där satt jag, och kunde inte sluta flina och smygkika på den behagliga modellen. Rätt som det var så kläcker Mor ur sig att det är självklart att killar får såna långa och vackra ögonfransar. Och sen la hon till att han "on syntisen hyvän näkönen" (är syndigt snygg). Så där satt mor och dotra, båda plötsligt på lite bättre humör än minuten innan... ;P

Nån annan som uppenbarligen skulle behöva uppsöka optikern är reklamutdelaren i mitt område....

Det här är alltså andra gången på 2v som det här händer. Nu har jag inte ens brytt mig om
att ta bort det, för då kanske det inte dyker upp nytt? Måste ju testa olika taktiker,
att ta bort allt hjälpte ju uppenbarligen inte....


/W

Inga kommentarer: