Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 26 januari 2011

Jag har...

Jag har:
  • Gått upp 4 kg under min sjukskrivning
  • Ångest inför att börja jobba igen på måndag, försvårar nattsömnen
  • 14 sidor resultat som måste trimmas med åtminstone hälften, tror jag
  • Fortfarande inte vågat mig till gymmet för att ockupera deras cardio-maskiner
Däremot så tänker jag såhär:
  • Det har även hunnit vara Motherfucking-Julafton också. Och nyår. Alla går väl ändå upp då? Snart börjar jag ändå jobba, och det lär sätta igång förbränningen igen.
  • Som sagt, kommer att hjälpa mig med den dagliga motionen. Dessutom så blir det bättre när jag väl har fått testa vad jag klarar av med handen. Första veckan är ju bara på halvtid så att jag får ta det lugnt. Ovissheten är värst. För att inte tala om att jag får mer pengar när jag jobbar.
  • 14 sidor resultat, ja det är ju oerhört mycket bättre än 1 sida, för nu har jag ju nåt att skriva om i diskussionen. Notera att det absolut inte rör sig om 14 sidor signifikanta resultat, men det är ju resultat det med!
  • Men jag har börjat gå på spinning igen, och där behöver jag inte vara rädd för att jag hoggar någons uppvärmning. Plus så kändes handen markant mycket bättre denna vecka.
Hörs

/W

Inga kommentarer: