Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 29 mars 2010

Veckans premiär och straffpass

Ja! Det är måndag! Eftersom jag vanligtvis avskyr just denna av dagar, så tänkte jag att ja sku hitt på nå för att ändra på det. Så jag kom fram till att det ska vara på just måndagar som jag presenterar Veckans Skägg!!

Veckans Skägg är ett skägg som på ett eller annat sätt förgyller min dag. Så, Troy Sanders fick äran att ha förra veckas smygpremiär, så, för andra gången, men nu officiellt, här kommer Veckans Skägg nr 2!

Streeter Seidell. Mmmm. Skägg..

Jag har stora planer för denna vecka! För det första tänker jag få nåt vettigt gjort på Xjobbet, och så ska jag tappa minst 0,5 kg så jag når nästa målvikt så jag får köpa mina Mastodonskivor! Vilket innebär att jag skippar yogan ikväll för ännu ett "straffpass" på gymmet istället (tror inte jag har några kvar just nu, körde ju 2 såna förra veckan utöver min vanliga träning, men de gjorde ju uppenbarligen susen! Tappade 1,5 =))

Och här kommer nåt som ska hänga ihop med Veckans Skägg.. Fick inte bädda in videon, men ni får väl klicka vidare istället... Det är det värt =)

Hardly Working: Airplane

/Wliri

3 kommentarer:

E.T sa...

Hahahah! Jävla bra klipp! Jag tror jag dog!

Wliri sa...

Cracks me up every time =D

Simzalaboom sa...

Ja, den e kyyyl!!! :D