Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 30 mars 2010

Den blomstertid då kom...

En gång, för inte alls så länge sedan, så fick jag besök av Honda och hennes bättre hälft. Kvällen började bra, god mat serverades och det vankades Guitar Hero. Men så plötsligt. Den bättre hälften var alldeles tvungen att förstöra stämningen genom sin kritik. Han hade mage att påstå att jag (JAG!?) borde investera i nya blommor. Jag blev heeeelt paff. Jag, Wliri a.k.a. GREENTHUMB? Djeeesus!

Så jag raddar upp mina allra finaste exemplar...


Jag menar...


Livskraftigare blomster får man ju leta efter!


Eller hur?!


Det fullständigt prunkar av liv!


Nej, jag förstår inte... Kan ni hjälpa mig?


Och eftersom kvällen redan var förstörd så passade jag på att hämnas genom att totalt utklassa herr "Du-borde-köpa-nytt" i Guitar Hero...

(Det var preciiiiiis så det gick till, jag lovar!)

/Wliri

3 kommentarer:

E.T sa...

Men shit! Vilken jävel! Dina blommor ser ju precis ut som mina! Och jag är ändå superduktig på det där! Bra att du utklassade honom!

Simzalaboom sa...

Mm... jo jag kommer ihåg när mamma gnällde om dina blommor, i stil med att hon sa hade sagt att du skulle kasta blommor som dött, men du var fast besluten om att de kommer att klara sig, bara man ger dem lite tid... eller mycket tid..

Wliri sa...

E.T. - Jepp, men så äger jag ju också i GH, så det var inte så svårt...
Simz - Äscha, morsan är ju så jävla känslig. Jag är student, jag har inte råd att köpa nya blommor titt som tätt. Klart att de klarar sig!