Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 24 mars 2010

Skägg och annan akrobatik

Jag har inte riktigt förstått det här med att folk raggar på gymmet. Det är ungefär då man är som fulast, man har fula kläder på sig, håret står åt alla håll, sminket är borttvättat, svettig är man och luktar därefter. Det är bara när man är hemma sjuk som fulheten höjs ett snäpp i och med att man utöver allt det andra även har ett tillskott av slem och annat otäckt. Personligen skulle jag bli jättesur om nån började prata med mig när jag är på gymmet. Låt mig vara ful i fred, för fan! Fast det är iofs mina icke-existerande social skills som spelar in där, men mer om det nån annan gång...

Vad jag skulle prata om egentligen var min träning på F&S. I like. Senast idag var jag på core bosu.


Core Bosu. Står för bollen, BOth Sides Up. Jättekul! Och jättevingligt.

Problemet är att jag varken kan eller vill ha mina skor på mig när jag tränar just det. Jag vill heller inte vara barfota (äckligt! duschar t.o.m. med badtofflor) och vanliga strumpor är ju liiite väl halt och riskabelt.. Detta ledde till inköp av två par sockiplast. Ja jisses vad det var en självkänsleboost utöver det vanliga. Känner mig oh so sexy!


En lite för stor sockiplast. Tur att jag även köpte ett par mindre.
Kan ju passa på att tipsa om proteinpulvret på bild också, ruskigt gott är det!


Idag slapp jag iaf komma på att jag haft på mig mina byxor ut och in. Och när man väl kommer på sånt efter 20 minuter in på passet så är det ju bara att köra på och se glad ut. Eller lite galen, sådär smått tokig med byxorna ut och in och sockiplast på fötterna och i min egendesignade t-shirt 'Död Hare'...

Död Hare.


Nej, så jag säger att den karl som någonsin får för sig att börja prata med mig när jag är och tränar måste ju antingen vara blind eller jävligt desperat. Det som saknas är att jag skulle ha ett praktfullt skägg utöver allt det andra.

Skägg, ja. Jag och Skoda har ju diskuterat det där med skägg. På karlar kan det vara oerhört trevligt. Eller som Skoda uttryckte det "Det är så mysigt när de [karlarna] ser ut som lurviga nallebjörnar", och jag kan inte annat än att hålla med.


Troy Sanders. Ja jag skulle!
Jag menar, vem skulle INTE vilja fläta det skägget?
Han skulle bara behöva be lite snällt.


Så jag passar på att lämna er med en klockren låt och en lika klockren video med några mer eller mindre håriga typer.. Enjoy!



Nej, nu ska jag gå och fläta mitt eget skägg ett tag.


/Wliri

5 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Jo, jag älskar din "död hare" t-shirt. Passar jävligt bra på en vegetarian och djurrättsaktivist, som du är... muahhahhaaaaa

Ett jympapass med byxorna ut och in??? JA, varför inte??? Snälla säg att den vita lappen med tvättråd stod rakt ut från arselet!!? så jävla coolt! I´m SO proud of you, my dear!

Wliri sa...

Ja, man måste ju ha lite humor här i livet..

Och såklart lappen stod ut! Och att det sen är en hel drös med lappar, och inte bara en, och att de är alla över 5cm långa, ja fråga mig inte varför, men så var och är det... =)

Simzalaboom sa...

Så, nu har jag haft tid att lyssna på låten... och igen, å igen, å igen, å igen, å igen... fan vad bra den är! I like mucho lotto!!! Tack för tipset!

Wliri sa...

Jag menar ju det!!! Jag är tok-kär, du vet sådär jobbigt maniskt besatt som jag kan bli av saker.. Jag får knappt nåt gjort, jag vill bara lyssna mer och mer och MER! Sitter och funderar om jag vill lägga ut nästan 500 på deras senaste platta (special edition).

Pröva hela den plattan, och så kan du ju lyssna på March of the fireants (ta youtube, den plattan finns inte på spotify) och självklart Colony of Birchmen.

Ska beställa en drös med deras skivor när jag når nästa delmål!!

Wliri sa...

Och Seabeast! Tyvärr tror jag det kan vara svårt att lyssna på Hearts Alive och Ol'e Nessie, men de är bra de med. På Crack the Skye-skivan så gillar jag http://open.spotify.com/track/2LMjQnKH7sQzOD0l8q6eWz väldigt mycket också.