Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 31 mars 2010

Hårbollar och bastu

Ibland så måste personalen på F&S schasa bort Cousin It från duschen... Det är ju snällt och så med tanke på att det inte är en jävel som själv skulle tänka sig att göra det (precis lika illa ställt med mig). Grejen är den att trots att den fullt påklädda skrapförsedda människan irrar runt och skrapar och plockar hår och försöker se på precis allt annat än på dem som står och duschar så känns det ändå som man är i sjujäkla underläge när man själv står där näck. Jag brukar krampaktigt hålla i duschmunstycket utifall jag behöver försvara mig eller om det vankas vattenkrig...

Cousin It behöver också schamponera sig ibland!

En gång fick en för sig att titta in i bastun, lite snabbt sådär. Vad hade hon väntat sig? Nån som dött? Inte nog med att hon tokdödade värmen jag lyckats ösa upp, det värsta var att hon inte stängde dörren ordenligt när hon gick så jag fick snällt pallra mig ner från översta laven och stänga dörrhelvetet. Perkele! Vad är det för jävla stil?? Ja jag undrar..

/Wliri

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Ja, PÅ dem bara!!! Då ska jag även passa på att skälla på alla dem som använder bastun som en matsal och som inte tål att man hivar lite vatten på aggregatet. Vad fan är de, Svennar eller??? ?? ?

Wliri sa...

Jag tror fan det. Vissa verkar ju ha missat det där med att hela poängen med bastu är att det ska vara varmt, och att man inte ska bli torr när man sitter i bastun. Blir du torr, ja då öser du på för lite vatten... Suck..