Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 26 mars 2010

Manier och skräp

När vet man att det är dags att ta det liiite lugnt med spelandet ett tag? Kanske t.o.m. ta en liten paus?

Jo, ungefär då när man efter att ha tillbringat ett antal timmar framför "peka&klicka"-spel ändå bestämmer sig för att ta en liten promenad. På denna promenad stöter man eventuellt på lite skräp i form av en papperslapp som ligger på marken. Då kanske man glatt tänker: "Ooh! En ledtråd!!" och börjar böja sig ner innan man kommer på sig själv. DÅ! Då är det dags för en liten spelpaus. Kanske. Så fort som jag klarat av det där som jag fastnat på...


Damn you Threepwood!!

/Wliri

4 kommentarer:

E.T sa...

Men nu får du väl ändå sluta svära! "Spelpaus" är väl ändå det värsta ordet man kan säga! Jisses, människa! Tagga ner!

Wliri sa...

Jajajaja.

Och vem fan är uppe INNAN 8.30? På en lördag??

Simzalaboom sa...

Jag var faktiskt uppe 7.45 imorse! Kors in the tak!!!

Wliri sa...

Men cross in the roof, you are both crazy biatches!