Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 9 februari 2011

Vik hädan, Satansdagen!

Denna dag har gått i ondskans tecken. Eller rättare sagt så har det varit en sjujävla pissig dag. Det började med den väldigt märkliga och onödiga kommentaren som påbörjade min arbetsdag, och gjorde mig grymt irriterad och upprörd. Just med tanke på att jag verkligen bokstavligt talat sliter så jag går sönder. Vad fan ska jag med den informationen till? Nej, jag vet inte.. Märkligt var det iaf. Tur att jag har mina underbara kollegor så jag kunde ventilera lite.

Så då var det kanske inte så konstigt att jag hade känslorna i uppror och lyckades med att göra en sån jävla miss på jobbet (pga att man måste hålla koll på 10035352436 saker samtidigt) att det ledde till att jag fick jobba över 1,5h. Inte för att just övertiden gör så himla mycket just ikväll, ligger fortfarande -3,5h, och så behöver jag inte stiga upp förrän 7 imurrn iaf, men missen jag gjorde var så jävla pinsam, klantig och onödig och kom när den gjorde som mest skada också. FAAAAAAN!! Fitta också! Så förbannat typiskt!

Så nu är jag jättetaggad på att landa det där andra jobbet 7h bort.. Tänk att få komma härifrån! Eller ja, inte från stan så, men bara att få byta miljö en stund tror jag skulle göra mig gott.

Och så ringde de från Handkirurgin och frågade om jag kunde operera mig på torsdag. I övermorgon alltså. Nej, det kunde jag inte. Jag har ju ställt in mig på mitten av mars.. Så får se när nästa tid blir....

Nu ska jag gå och lägga mig och krama Rutus tills det onda ger med sig.

/W

Inga kommentarer: