Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 14 februari 2011

Rangligt värre

Idag var andra gången jag har grinat på jobbet.

Ren och skär dödsångest gör så med mig. Jag tänker härmed vägra att klättra upp på vinden på den höga och rätt instabila stegen (bara en vanlig lutad mot väggen), framförallt när ingen är där för att se mig falla. Men upp brukar ju gå rätt bra, och ner kommer man alltid, frågan är bara i vilket skick. Fyyy fan vad jag var rädd för att klättra ner igen, stegen nådde inte ens luckan, så för att nå ner med fötterna till översta stegen så fick jag lägga mig på mage och försiktigt hänga ner benen och försöka få fotfäste. Sen fanns det en massa snö också, så tänkte att om jag föll så kanske jag bara skulle bryta mig istället för att dö. Men ändå. Den förbannade luckan satt rätt högt ändå. o.O

Näpp. Sa ifrån också, att jag tyckte det var så obehagligt att jag inte gör det igen.

Sa jag att det blev en 14h arbetsdag idag igen?

Nu måste jag gå och lägga mig ner. Men på onsdag är jag ledig. Skönt. Och nödvändigt.

/ZzzZzZZzzzzZzzzZzzZZZzzzzzzzz

Inga kommentarer: