Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 13 februari 2011

Helt galet

Befängt! Befängt säger jag!

En 71h arbetsvecka.

Förhoppningsvis så behöver jag inte åka tillbaka mer idag. Men ändå. Och så ska jag ju på arbetsintervju på torsdag, så jag kommer att jobba kväll på tis, kanske sova 3h (har snittat på det när det är kväll-morgon-kombo), jobba 5-12 (tänkte faktiskt gå tidigare), hem och sova ett par timmar (är nog lika med självmord annars) och sen sitta och köra bil i 7h. SEN sova (hoppas jag bara kan det), och vakna pigg och utvilad så jag kan ge den bästa bilden av mig på intervjun, och sen är det 7h bil hem igen, sova (om jag kan), och upp och jobba på fredag igen.

Tur att jag är så jävla ung. Och hel i kroppen.

Jag kommer fan ligga i koma på kryssningen i helgen. Jej.

/Trötter

2 kommentarer:

MsFlams sa...

Låter i tuffaste laget det är tur att KVINNOR KAN!
Lycka till på intervjun:)

Wliri sa...

MsFlams: Tack!!