Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 17 februari 2011

Trött men nöjd!

Jahopp.

Ett dygn

100 mil

1 arbetsintervju

1 löpande tik

1 älskad vän


Tänk vad man hinner med på ett ynka dygn!

Och arbetsintervjun? Visst grämer jag mig över vissa svar jag gav och inte gav, men med tanke på att det var den andra intervjun i mitt liv, så är jag ändå rätt nöjd. Skulle nog vara riktigt kul (och tufft) att jobba där, kollegorna verkade mycket trevliga. Så vi får vänta och se vad som händer.

Men nu: sussa så jag orkar jobba den sista dagen för veckan. För i helgen blir det mini-återträff och kryssning!! Wohooooo!!! =D


Och sen var det ju gången som katten sket på fönsterblecket...

Hos Päronen förra året. Gildra was the culprit!
Hade fan velat stå i köket och se henne sitta där och kräma..

Hörs!

/W

Inga kommentarer: