Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 30 november 2010

Sand i brallan men varm om hjärtat


Alltså. Det finns en serie på tvn. Spartacus: Blood and Sand heter den visst. Jag har tittat på den lite då och då om jag råkar zappa fram den. Det är ungefär här det blir lite märkligt.


Jag har nämligen ingen aning om vad det är för story, eller röd tråd, med andra ord.

Det enda jag kommer ihåg när jag tittat.......på det......är..........................


Hmmm? Jaha, skulle jag säga nåt?


Förlåt, jag... måste.....distra....herad....hmm?


Va?


Jaha, ojsan, nu händer det visst igen. Fan.


Men jag vet inte varför! Det har inte hänt er???

/Eh, vad hette jag nu igen?

5 kommentarer:

Simzalaboom sa...

va...? vem...?

E.T sa...

Ehh... skrev du nåt?

Wliri sa...

Alltså... va?

MsFlams sa...

jag tycker.......skit också nu kom det dregel på tangentbordet

Wliri sa...

MsFlams: Jag tänkte göra en Simza och skriva nåt vääääldigt vulgärt, men jag har inte riktigt det i mig... :P