Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 9 november 2010

Kan kroppen lagas med silvertejp?

Fan vad det är grått ute! Och kallt. Bläh! Och fy fan för min trasiga kropp som gör ont överallt, det är både min trasiga axel som varit trasigt i närmare 2 år, ryggen som gör ont av och till, händerna/handlederna såklart, och så mina fötter och tår som lidit av mina stålhättestövlar. Igår adopterade jag en kollegas kvarglömda skor, och det kändes som om jag gick på moln! Underbart! De är dock inga stövlar, så det är ju ett minus. Men tänkte låta mina fötter få vila lite iaf. Mina egna stövlar är ju i upplösningstillstånd, ska lägga upp nån bild snart...

Så livet känns inte alltid så jävla kul.

Vilken tur att jag beställde lite belöningar till mig själv igår då.. För första överlevda jobbhelgen och för att jag nått ett delmål. Nu står vågen på ca -15kg! =) Så jag väntar på att posten ska komma!

/W

2 kommentarer:

MsFlams sa...

-15 kg!
Jag tycker du är jätteduktig. Hoppas du har fixat en tiktigt bra belöning åt dig

Wliri sa...

MsFlams: Tack! =) Belöningen är bra, har valt ut den för länge sen!