Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 8 november 2010

Dr Hus

Dåså. Nu har jag läkartid på torsdag. Får se vad hon säger, min husläkare. Vill helst slippa operation, om det är såpass illa, för då blir jag borta från jobbet så länge. Så jag håller mina bortdomnade tummar och hoppas att det går att fixa på annat sätt.

Min bästaste systra Simza tipsade om lite mjuusak, så jag lägger upp det här, det var alldeles precis i min smak, så njut ni också! Väldigt soft och härligt =)

2 kommentarer:

Mathias sa...

hamnade här av en slump. vem är du? det är nämligen jag som gjort den där låten :-)

Wliri sa...

Hej Mathias! Jag föredrar att hålla min identitet hemlig för de som inte känner mig sen innan (hemlig agent/spion/tomten), men däremot är det ju kul att kunna tacka dig "personligen" för musiken =) Well done!