Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 15 november 2010

Jambo bwana

Tänkte passa på att börja lägga in lite bilder från Afrika.

Förstå att det är JAG som har tagit bilden. I Maasai Mara, Kenya

Lejonbröder som kan det här med att sussa sött

Imurrn ska jag till arbetsterapeuten för att fixa nya handledsskydd, och om 2v ska jag till klinisk neurofysiologi för min nervundersökning.

Måste ännu en gång påpeka att mina kollegor är fantastiska.

Hmm, kanske borde ta och gå igenom bilderna och välja ut vilka jag vill
framkalla och möjligtvis förstora? Det börjar ju bli ett tag sen jag var där...

/W

4 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Så jävla fina foton!!! Puss

Wliri sa...

Simza: Tack min älskade!

MsFlams sa...

vad häftigt att ha sett dom här djuren i sin naturliga miljö! AVUNDSJUK blir jag

Wliri sa...

MsFlams: Ja, savannen är helt fantastisk! Men att höra hur flodhästar betar utanför ens tält och veta att om man gick ut då så skulle man nog...dö... var väl mindre roligt...