Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

fredag 30 juli 2010

Våta t-shirtar och fejkblod

Yeeee---Haaaw!!!

Min strulunge till katt har återvänt från de döda! Eller, ja, Gildra har varit försvunnen i några dagar och eftersom hon inte fanns på sina vanliga gömställen så började jag tro att hon inte skulle komma tillbaka denna gång. Fan vad den katten ger mig gråa hår!

Nåja. Nästa helg ska jag till Byn och då ska hon få stanna kvar, det är ju bara 2 dagar innan Päronen kommer hem iaf, så snälla Simza lovade se efter henne under tiden. Hilaya däremot får snällt följa med mig hem igen.


Ja just ja!!! Jag har ju varit på Skinny Puppy!

Makabert, sjukt, konstigt, märkligt, äckligt, vidrigt, vridet och alldeles alldeles underbart! Inte visste jag att fejkblod kan vara så effektfullt! ;)

Tack och lov (och kanske självklart?) så spelade de Assimilate. Efter att ha tittat på denna video från en tidigare spelning så kan jag säga att det var ungefär det här vi såg:



Den rykande hatten var alldeles underbar =)

Att jag och Pterno kunde se Ogres bröstvårtor genom det genomsvettiga linnet under extranumren var bara pricken över i:t =) Wet t-shirt competitions? I totally get them now.

Synd att det var så många av låtarna som jag inte kunde, så upplevelsen kunde varit bättre på så sätt. Låtlistan är som följer

  1. Love In Vein
  2. Hatekill
  3. Addiction
  4. Dogshit
  5. Deadlines
  6. Politikil
  7. Pedafly
  8. Rodent
  9. Tormentor
  10. Pro-Test
  11. Morpheus Laughing
  12. Ugli
  13. Assimilate
  14. Extranummer:
  15. Worlock
  16. Shore Lined Poison
  17. Far Too Frail
Men under första extranumret (Worlock) så var känslan rätt så frikkin' skön! Och kul att de avslutade med Far too frail =)

Förresten så luktar det babyblöja i min hall. Jag tror starkt att det kommer från torkstället där mina jobbkläder hänger på tork. Fan att koskit ska vara svårt att få bort lukten av...

2 kommentarer:

Marita sa...

Skönt att katten kommit tillbaka, hennes "morbror" var borta i två månader en gång, trodde aldrig att han skulle komma tillbaks.
Marita
Ps slinker in här och kollar ibland eftersom jag slaviskt följer Simzas galna irrfärde

Wliri sa...

Hej Marita! Vad kul att höra från dig!

Ja, katterna har då verkligen förmåga att ge en gråa hår. Men har ändå inte ångrat att jag skaffade dem en endaste sekund =) Såå fina är de, mina bebisar! Fast det har väl alla pissar som härstammar från er varit?