Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

söndag 25 juli 2010

Flugor och sexfantasier

Jag är irriterad!

På min hjärna. Den ställer till det för mig.

Joråsåatt, såhär är det. Jag förstör mina egna sexfantasier. Inte genom att råka lägga till nåt päckligt, (vilket inte skulle vara allt för konstigt med tanke på att det gäller mig), utan för att jag numera kräver att det ska vara logiskt/troligt. Vilket det aldrig är. Annars skulle de inte klassas som fantasier. Men för att återgå till tankegången innan: Det är ju inte särskilt troligt att jag och, låt oss säga Troy Sanders som exempel, skulle hamna ens i samma land, än mindre samma rum. Men jag försöker åtminstone, men allt förarbete för att ens komma till det roliga tar ju all tid, och då är jag redan uttråkad. Jag måste ju uppenbarligen lägga upp det på ett bra sätt. Fan! vad jag blir irriterad! Att istället använda sig av "riktiga" karlar i min omgivning är absolut mer trovärdigt och enklare, men jag låter hellre bli eftersom det kan bli jobbigt att se dem i ögonen nästa gång man ses i verkligheten... "Du skulle bara veta!" är vad jag skulle gå runt och tänka, och bete mig än märkligare än jag brukar... :P



Nej, inte särskilt troligt att jag och Troy har en
liten tête-à-tête
i framtiden..

En annan sak som har irriterad både mig och mina katter är en förbannad fluga.



Nej nej nej nej nej, inte en SÅN fluga!

Jag oroade mig förut för att Hilaya kanske hade problem med sina tänder eftersom hon betedde sig så märkligt. Nu började Gildra med samma beteende, men ännu mer hysteriskt. Jag kom på vad det var. Det var en förbannad fluga.



Förbannade fluga!!


Jag som trodde att katter gillade att jaga flugor, och om de kan, äta upp dem, men inte mina katter. De får hysteriska spratt och springer iväg, slickar sig hysteriskt i några sekunder, springer möjligtvis och gömmer sig, och sen är de helt uppjagade en liten stund. Allt för en jävla liten fluga. Så jag gjorde det som alla ansvarsfulla kattmammor måste göra; jag såg till att flugjäveln mötte tidningsdöden. Problem solved. Tills nästa fluga hittar in...

Nåt som däremot INTE irriterar mig är detta:


Dessa har banne mig suttit som ett andra skinn...

Tjohoo!!

Nej, nu ska jag gå och tänka ut nåt logiskt...

/Wliri

3 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Äh, vem bryr sig om hur han kom dit... PÅ`T BARA!!! ;)
Har jag nämnt att du är skitbra??!!!
Puss min älskling!

Wliri sa...

Ja, eller hur!?!

Förstår inte, såhär har jag aldrig varit innan. Då gick allt hem.

Och tack raring =) Kanske ses i veckan förresten, hör av mig!

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.