Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

lördag 16 oktober 2010

Vad drömmer du?

Ikväll har jag varit på bio med Honda.

Inception är fan ett av de allra bästa filmerna jag någonsin sett i hela mitt liv. Skojar inte. Till och med bättre än Barbie and the Rockstars. Helvete vad bra! Se den på bio, för det var en film där jag inte hade några ord efteråt. Bara en otroligt upprymd känsla. SÅ JÄVLA BRA!!!! Shit! Heeeelt otroligt.

Sorry LL, det får la bli en annan film för vår del! Men det finns ju en del att välja bland =)

Det blir ju inte direkt sämre av att jag sitter där med ett fånigt flin när sötnosar som Tom Hardy och Cillian Murphy dyker upp på skärmen...

Ja men hallåå!!! Djeezuz, mumma mumma...

Det är något väldigt speciellt med denna karl. Jag tror det mycket väl
kan bero att jag avgudar hans roll som
Jim i 28 dagar senare.

Sen undrar jag om det är pms på gång när jag inom loppet av max 2 minuter nästan grinar och sen får krampaktigt hålla mig från att asgarva till en kommentar av några karlar bakom mig i biografen. Då hade filmen inte ens börjat. Vad tror ni? Känns det balanserat? Kanske bara trött. Efteråt gick vi och tog ett glas vin, men eftersom iaf jag höll på att somna så satt vi inte där så länge. Nu ska jag dock gå och lägga mig.

*glad*

/Trött, tröttare, Wliri.

2 kommentarer:

LL sa...

Jag såg filmen jag med för ett tag sedan så det är lugnt. Tänkte att det får bli något annat för vår del eftersom det verkade dra ut på tiden lite. Risken fanns ju att den skulle sluta gå på bio...

Wliri sa...

LL: Haha, ja, jag tänkte detsamma!