Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

måndag 20 februari 2012

Vecka 5

Förra veckans resultat, eller rättare sagt resultat från onsdag förra veckan, tills idag (var ju inte hemma förrän tisdag kväll, så vägde mig inte förrän jag hade tillgång till samma våg jag alltid använder):

-1,7 kg!!

Och jag som började mäta mig först för att jag inte trodde vikten skulle ha rört sig, och blev så glad när jag minskat i mått också, 2 cm från midja (skrev 1 cm först, men det var ju fel av mig!), 1 cm från navel, under brösten och stussen! Och o,5 cm på höger lår och vänster överarm. På mindre än en vecka! Kul! Kul som fan! (och nu utan sarkasm i rösten). Mäter du dig innan du väger dig och måtten har minskat, eller håller sig på samma, när du vet att du har skött maten, då kan du åtminstone vara lugn att du inte lagrat fett i kroppen, och behöver inte bli så ledsen om vågen säger nåt annat.

Men såhär "lite" har jag inte vägt på en sisådär 6-7 år?

Förstå att mitt midjemått nu precis är på gränsen för vad som anses ohälsosamt, så förhoppningsvis om ett par veckor så är jag under den gränsen!!

Fantastiskt.

/W

Inga kommentarer: