Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 8 februari 2012

Censur

Ja, den här veckan lär jag inte tappa några kilon. Veckan började så förbannat irriterande, så jag har tröstätit. Vill ni veta vad som hände? Tyvärr så tänker jag censurera händelseförloppet eftersom det inte är nåt jag vill dela med mig till alla. Jo. Så att. Jag var på väg till jobbet, och så ****** ************* ** ***, ** *** *** *** ***** *** *** * **** **** * **** ** *** ***** *** ***** **** *** ** ***. Så förstå att jag vart sur. Men nästa vecka ska fortsätta som vanligt igen.

/*

3 kommentarer:

E.T sa...

Äsch. Skitlätt att ta bort cencuren och läsa vad det ska stå: "började jag onanera i bilen. när det var nära för mig, tvärnitade bilen framför mig så jag var tvungen att hålla i ratten med båda händerna så jag inte skulle åka av vägen"

Piis åf kejk!

tina. sa...

tell me more tell me more! Puss iaf!

Wliri sa...

E.T: Du är otäckt bra på det där. Säkert att du inte jobbar på SÄPO?
Tina: ***** ** **** *** ***!