Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

tisdag 29 november 2011

Spray och beställningar

Ja nu jävlar!

Idag hämtade jag mitt paket jag beställt. "Vad var det? Vad var det? Berätta berätta!!!" är säkert precis vad som snurrar i ditt huvud, och ok, jag kan väl säga vad jag beställt....






En ny vibrator!!!







Neee! Inte denna gång, nu köpte jag faktiskt två (2) st självförsvarsspray. Blev ju smått förföljd för ett par veckor sen, och det var såpass obehagligt att det gjorde allt lite mer otryggt. För att försöka hantera situationen och för att jag åter igen ska våga promenera till affären när det är mörkt så bestämde jag mig rätt snart för att det tillfälliga vapnet av nycklar som jag krampaktigt brukar krama i jackfickan när jag är ute när det är mörkt inte riktigt duger (oj vilken lång mening!).

TIW Criminal Identifier.
Färgat svidande gel som sprutar ut med 35kg's tryck,
vilket innebär att det inte gör nåt att det är lite blåsigt ute..




Jag hoppas slippa använda det dock...

Skulle vilja gå nån självförsvarskurs också.

/W

Inga kommentarer: