Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

torsdag 17 november 2011

Inom parentes

Tjohoo!

Huhhuh (uttalas på finska (typ hohhoh på svenska))! Gick upp 3.30 (börjar ju 5.00) och höll på att avlida. Det är för tidigt. Alldeles för tidigt. Iaf. Idag har jag slängt ut en sisådär 1300 kg foder för hand (tillfälligt avbrott i automatfodervagnen), åkt förbi återvinningsstationen (tror jag skrev återlämningsstationen i förra inlägget??) och kastat sängramen (heter det verkligen så?) efter jobbet. När jag till slut hann hem så tog jag på mig träningskläder (det var fan evigheter sen sist!), slängde på ett avsnitt av Bleach (också evigheter sen sist) och körde stenhårt på crosstrainern (premiär för den här hemma hos mig!). Vet inte vilken timing det var, men i just det här avsnittet så sprangs det och sprangs och sprangs och sprangs. Typ inget slagsmål alls, så tråkigt på det sättet, men jag kände att jag hade sällskap under min träning. Alltid nåt. Men iaf. Sen hoppade jag i duschen för andra gången idag, fick telefonsamtal från läkaren som berättar att blodprovet (som togs igår! Snabbt var ordet..) var normalt (Fan! Jag som hade hoppats på nån häftigt mutation av nåt slag) och nu sitter jag och skriver det här.

Några ur Bleach

Så jag tänker skippa att städa under 3 låtar idag, det blev så sent på jobbet (jag räknar in återvinningsstationen i de minutrarna). Ska iaf diska, men först ska jag isa handen, och sen sätta mig ner med FFVII (eller FF7 om man så vill).

Adjö! (för idag)

/W (W betyder "Wliriah")

Inga kommentarer: