Mitt spännande liv

Mitt spännande liv
-Nu i färg

onsdag 23 november 2011

Paranoida klövar

Det är ju inte så konstigt att man blir paranoid ibland.

Som när jag skulle kliva ut bland kossorna i lösdriften en arla morgon och låten från motorcykelscenen från FFVII börjar höras i mitt ena öra (ja, jag är en nörd som går och lyssnar på spelmusik då jag inte spelar).

Här har ni den, bara så ni kommer in i rätt feeling...

Motorcycle chase - Final Fantasy VII


Så förstå att jag känner mig lite paranoid när jag slänger en blick till höger där en kossa står 1,5 meter ifrån mig och iakttar mig med sin lömska och planerande blick... Jodå, idissla lagom, jag vet nog vad du tänker!

They are out to get me!

Jag som bara vill dem väl! Som exempel kan vi ta när jag skulle ströa i lösdriften och intet ont anande slet som ett djur tills svetten lackade. Jag gick baklänges och drog en aptung bal med sågspån efter mig, bara för att helt plötsligt falla baklänges. I sista stund fick jag tag på nåt att hålla fast mig i, men fick kämpa under några panikartade sekunder innan jag fick allt under kontroll igen.

Vad var det som hade hänt då? Jo, trots att jag endast för en halv minut sen hade gått i gången för att hämta en ny bal utan några problem, så hade ett sniket kräk fått för sig att fälla mig. Jag fotograferade boven för att ha bildbevisning när jag tar upp fallet in cow-rt.

Klockrent krokben, you mooo-therfukker!

Nej, det gäller att passa sig, för man vet aldrig när en klövbent jäkel får för sig att sno din termometer, beställa varor i ens namn, eller "nyckla" lacken på din bil. Det finns ju liksom en orsak till att en inbrottstjuvs bästa vän är en "kofot"

You see!

/Paranoid

3 kommentarer:

E.T sa...

Hahahah! What a sneaky, sneaky cow!

Skoda sa...

Hahaha, vilken fröjd att läsa.

Wliri sa...

E.T: The sneakiest cow in the wörld!
Skoda: Känner du igen dig eller??? ;)